איך לשדרג את הקפה שלכם בלי להתאמץ

יכול להיות שהאנושות מתחלקת בעצם לשני סוגי אנשים, כאלה שאוהבים קפה וכאלה שלא. יכול להיות גם שלא, אבל אם אתם נמנים על הסוג שקפה הוא הדלקן שלהם, הגעתם לפוסט הנכון.

ההנאה שבלגימת קפה מתחלקת בין הארומה הייחודית העולה מכוס קפה טרייה שזה עתה הוכנה, הטעם שאינו דומה לכל מזון או משקה אחר, וכמובן תחושת הערנות והבאז שהמשקה האהוב מעורר.

מחקרים רפואיים לא מעטים מציינים כי שתיה מתונה וקבועה של קפה, בדומה ללגימה מתונה של יין, מסייעת למנוע שורה של מחלות ובין היתר מחלות לב, מחלות נשימתיות, שבץ ועוד. בכל מקרה אם המשכתם לקרוא עד כאן אתם כנראה אוהבים קפה ואנחנו רוצים להראות לכם מספר דרכים לשדרג את חווית הקפה שלכם ולהוציא אותה מן השגרה.

באמצעות תוספות פשוטות הנמצאות בכל מטבח ניתן לשדרג את כוס הקפה היומית שלנו וליהנות מחוויה משודרגת. שימו לב:

קינמון

מלבד טעמו הייחודי לקינמון שורה של יתרונות בריאותיים, ובפרט ביכולתו לסייע לאיזון רמת הסוכר בדם. תוספת קינמון לקפה יכולה להוות תחליף טבעי ובריא לסוכר, וכך להפחית את צריכת הסוכר שלכם. אז בפעם הבאה כשאתם מכינים לעצמכם כוס קפה נסו להוסיף מעט קינמון (התחילו עם לא יותר מחצי כפית – הטעם דומיננטי מאוד) אתם עלולים לגלות שמצאתם אהבה חדשה.

אבקת קקאו

הוספת מעט אבקת קקאו איכותית לכוס הקפה שלכם תעניק לו תוספת של טעם ומרקם שוקולדי מעניין. לקקאו בצורתו הטבעית, כזה שעבר כמה שפחות עיבוד, סגולות רפואיות מדהימות והוא יכול לספק לגוף נוגדי חמצון המעכבים את תופעות ההזדקנות, ולסייע בזרימת הדם אל אברי הגוף. הקקאו ידוע גם כמשפר מצב רוח ותוסף אנטי דכאוני טבעי.

תמצית או אבקת וניל

בדומה לקינמון לתמצית הוניל ארומה וטעם ייחודיים המעשירים את טעמו של הקפה ומוסיפים לו עומק ונפח. טעם הוניל מתקשר לרוב עם מאכלים מתוקים ולכן יכול לשמש כתחליף בריא לתוספת סוכר.

קוקוס גרוס

טעמו של אגוז הקוקוס משתלב בצורה מעניינת מאוד עם טעם הקפה ומעשיר אותו. את פתיתי הקוקוס נוסיף לאבקת הקפה טרם מזיגת המים על מנת לקבל אפקט מקסימלי של הטעם. הקוקוס מעניק מלבד טעמו המיוחד סמיכות למשקה הקפה.

כורכום

תודו שלא ציפיתם למצוא את תבלין הכורכום ברשימת התוספות לקפה. הכורכום מעשיר את טעם הקפה ומעניק לו מרקם סמיך יותר. מומלץ שלא להגזים במינון שכן טעם הכורכום עלול להשתלט על המשקה. כדאי לדעת כי הכורכום נחשב לבעל סגולות רפואיות עצומות וידוע כנוגד דלקתיות טבעי רב עוצמה.

מכירים עוד פטנטים לשדרוג הקפה? ספרו לנו בתגובות.

אין עדיין תגובות. התגובה הראשונה יכולה להיות שלך!

יש לך מה להוסיף?

כתובת המייל שלך לא תפורסם


*