תיק יום גו פרו סיקר Go Pro Seeker

gopro.com

אם אתם מסוג האנשים שבחירת תיק יום היא נושא משמעותי עבורם הכתבה הזאת בהחלט בשבילכם.

בחירת תיק יום היא משימה מורכבת ולפחות עבורי מדובר בהשקעה של זמן רב בחיפושים והשוואה של האפשרויות השונות. בכתבה הזאת אני רוצה לספר לכם על הרכישה האחרונה שלי, רכישה שאני מאוד מרוצה ממנה. מדובר בתיק יום של חברת גו פרו (Go Pro) המוכרת בזכות מצלמות האקשן שלה.

התיק גו פרו סיקר (Go Pro Seeker) מיועד במקור לנשיאת ציוד צילום כגון מצלמות גו פרו, רחפני צילום וכדומה, אבל שום דבר לא צריך להפריע לכם להשתמש בתיק המצוין הזה כתיק היום שלכם.

gopro.com

נפתח עם כמה מהיתרונות הבולטים של הגו פרו סיקר:

גודל

התיק פשוט בגודל המושלם עבור תיק יום. המבנה הצר שלו יאפשר לכם לנוע בחופשיות גם במקומות צרים כגון פרוזדורים, תחבורה ציבורית וכו'

נוחות

הגו פרו סיקר יושב פשוט מצוין על הגב. התיק יציב מאוד על הגב גם כאשר נעים במהירות או רצים. רצועות הכתף נוחות ואיכותיות מאוד. התיק מגיע עם מגוון רצועות באזור המותן והחזה אשר יכולות לסייע לייצב את התיק אף יותר. יחד עם זאת, בשימוש רגיל כאשר אני נדרש לגשת אל תוכן התיק לעתים קרובות ולא מעוניין להתעסק עם המון רצועות, שתי רצועות הכתף בהחלט עושות עבודה מעולה בייצוב התיק על הגב.

שימושיות

חלוקת התאים בתיק מצוינת ושימושית. נראה כי הושקעה מחשבה בנושא החשוב הזה על מנת לספק למשתמש מגוון אפשרויות אחסון נוחות, מבלי להעמיס באפשרויות מיותרות שאף אחד לא משתמש בהן.

תא אחסון קשיח

משהו שהוא לדעתי פריט חובה בתיק יום מודרני. תא אחסון בעל מעטפת קשיחה וציפוי פנימי רך המאפשר לכם להגן על ציוד רגיש כגון סמארטפון או אפילו משקפי שמש. במקור התא הזה מיועד לנשיאת מספר מצלמות גו פרו, אבל כמובן שאתם יכולים לאחסן שם כל דבר אחר הדורש הגנה.

נראות

כמובן שהתיק שאתם מסתובבים איתו כל היום צריך להיראות טוב. בסך הכל תיק גב זה משהו שמשתלב בהופעה החיצונית שלכם וכפי שאתם בוחרים ביגוד ונעליים שייראו טוב תרצו שגם תיק הגב שלכם יראה טוב. הגו פרו סיקר משדר איכות ויוקרה. עיצוב התיק, לפחות לטעמי, חדשני ואפילו עתידני. בקיצור, מדובר בתיק חתיך.

gopro.com

תכונות עיקריות

  • תא נשיאת מיכל מיים עד 2 ליטר
  • תא מרופד לנשיאת מחשב נייד עד 15 אינצ'
  • תא קשיח עליון. מיועד לנשיאת 5 מצלמות גו פרו או כל פריט אחר הדורש הגנה מפני חבטות.
  • תושבת מצלמה קדמית לאזור בית החזה המאפשרת להמשיך לצלם גם כאשר שתי הידיים עסוקות עם משהו אחר.
  • תושבת מצלמה לאזור הכתף המאפשרת צילום ושליפה מהירה של מצלמת הגו פרו
  • אפשרות לשימוש בחצובות לצורך צילום "מעבר לכתף"
  • אחסון בנפח 18 ליטר. מגוון של תאים לנשיאה של כל הציוד הדרוש לכם במהלך היום ומעבר לכך.
  • משקל עצמי נמוך נוחות נשיאה מירבית
  • מעטפת עמידה לגשם

נתונים טכניים

  • נפח: 18 ליטר
  • מידות: גובה 50.8 ס"מ – רוחב 29.2 ס"מ – עומק 22.9 ס"מ

פיצ'רים מיוחדים לציוד של גו פרו

כמעט ולא התייחסתי כאן לייעוד המקורי של התיק והוא נשיאת ציוד גו פרו. אם אתם עושים שימוש בציוד צילום כגון מצלמות אקשן, רחפני DJI וכו' תשמחו לגלות שהגו פרו סיקר מגיע עם מגוון עזרים שימושיים עבורכם. התיק כולל 3 אופציות שונות לחיבור מצלמות גו פרו: חיבור לאזור בית החזה, חיבור קדמי לאחת מרצועות הנשיאה של התיק, וחיבור נוסף לצילום "מעבר לכתף". יש לציין כי השימוש באפשרות השלישית לצילום מעבר לכתף מצריכה רכישת זרוע ייעודית לשימוש זה. https://gopro.com/en/il/shop/mounts-accessories/3-way/AFAEM-001.html

האפשרות של צילום מעבר לכתף מפיקה תוצאות נהדרות מבחינת זווית צילום, אז אם אתם רציניים בקשר לצילומי הגו פרו שלכם, תוספת זרוע הנשיאה זו בהחלט רכישה ששווה לשקול.

התיק מגיע עם רצועות מיוחדות לנשיאת מצלמת גו פרו באזור בית החזה. השימוש ברצועות עלול להיות קצת מסורבל בהתחלה אך עם הזמן והכיוונים העדינים ניתן להגיע לתוצאות צילום טובות ונוחות רבה בתפעול המצלמה.

סיכום ומסקנות

אני מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי. הגו פרו סיקר משמש אותי כתיק יום נוח מאוד, ובעל מספיק מקום לכל מה שדרוש לי במשך היום. עדיין לא ניסיתי אותו כתיק טיולי שטח וצילום אבל אני בטוח שהוא יתפקד מעולה גם במשימות האלה. מדובר במוצר איכותי מאוד מבית גו פרו. אמנם המחיר לא זול בכלל, במרבית החנויות בארץ התיק נמכר במחיר של כ- 670 ₪, אבל צריך לקחת בחשבון כי תיק יום זו קנייה שמלווה אתכם לאורך זמן רב.

התיק נראה מצוין והעיצוב שלו נראה לי באופן אישי מעט עתידני. תיק שמושך מבט נוסף ממביני עניין, אך עושה זאת לא באופן צעקני.

עבור משתמשי גו פרו זו רכישה שלא מצריכה יותר מדי מחשבה. הגו פרו סיקר הוא בוודאות תיק שמאפשר לשאת את כל ציוד הגו פרו שלכם בצורה מעולה.

gopro.com

אין עדיין תגובות. התגובה הראשונה יכולה להיות שלך!

יש לך מה להוסיף?

כתובת המייל שלך לא תפורסם


*