ללמוד שפות בקלות אונליין

מדוע כדאי ללמוד שפות חדשות

לימוד שפה חדשה יכול להעניק לא מעט יתרונות, ולפתוח מגוון של אפשרויות חדשות בפנינו. לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה להסתדר טוב יותר במהלך הטיול הגדול הבא שאנחנו מתכננים. שליטה בשפת המקום משנה את חווית המסע שלנו מקצה לקצה. יתכן ומדובר על שינוי יותר קבוע בחיינו כגון רילוקיישן לצרכי עבודה. לפעמים אנחנו פשוט מתאהבים בצליל של שפה מסוימת ורוצים להיות מסוגלים להשתמש בה בעצמנו, להיחשף לתרבות, ספרים וסרטים בשפה המקורית שלהם.

בנוסף לכל היתרונות שמנינו, מחקרים מראים כי לימוד שפות חדשות מסייע לשמור על מוח בריא ופעיל ויכול לדחות תופעות שליליות הקשורות לזקנה.

החדשות הטובות הן כי לכל אחד מאיתנו, בכל גיל, יש יכולת ללמוד שפות חדשות. מחקרים בנושא קובעים כי היכולת ללימוד שפה נשמרת גם בגיל מבוגר.

עם כל ההתקדמות הטכנולוגית הרבה והנגישות שלנו לעזרים טכנולוגים שונים לימודי שפות הפכו למשהו זמין ופשוט שניתן לעשות גם בשעות הפנאי. בשנים האחרונות הופיעו בשוק מגוון של אפליקציות ועזרים אינטרנטיים, לצורך לימוד שפות. בואו נסקור את הבולטים שבהם:

דואלינגו Dualingo

https://www.duolingo.com/

דואלינגו היא כנראה אפליקציית לימוד שפות הנפוצה ביותר ויש לכך לא מעט סיבות טובות. יוצרי האפליקציה הצליחו לשלב בצורה מעולה תכונות לימוד שפה עם חווית משחק, והתוצאה? יותר מ- 100 מליון משתמשים. אין שיחה או כתבה בנושא לימוד שפות באינטרנט ששמה של דואלינגו לא יוזכר בה. בדואלינגו נמצא מגוון של קורסים במבחר שפות אשר נערכו על ידי דוברי השפה בעצמם. יתרון נוסף של דואלינגו ביחס לאפליקציות אחרות, הוא בעובדה שהיא לוקחת בחשבון את שפת האם של התלמיד ולא מתייחסת אליו דווקא כדובר אנגלית.

רייפ אפ Rypeapp

https://www.rypeapp.com/

באתר זה תוכלו לקבל שיעורי שפות במסגרת של 1 על 1, על ידי מורי שפות מקצועיים. מדובר בשירות המיועד למי שזקוק ללימודי שפות ברמה גבוהה. הרשמה לשירות תעניק לך אפשרות ללמוד ממורים אשר יתאימו את השיעורים באופן אישי לצרכים ולמטרות שלך.

ממרייס Memrise

https://www.memrise.com/

אפליקציה טובה ללימוד מילים חדשות והרחבת אוצר המילים בשפה מסוימת. בדומה לדואלינגו הידועה גם כאן נעשה שימוש בתכונות מעולם המשחקים, כך שחווית הלימוד היא כייפית ומהנה.

באבל Babbel

https://www.babbel.com/

באבל מציעה אפשרות ללימוד מילים וכללי תחביר בסיסיים במגוון שפות, באמצעות קורסים אינטראקטיביים בדומה לדואלינגו שהוזכרה מעלה. הלימוד מתמקד בעיקר ביכולות ניהול שיחה בשפה הנלמדת.

מנגו Mango Languages

https://mangolanguages.com/

אפליקציה זו מאפשרת ללמוד אוצר מילים ותחביר בסיסי בשפה המבוקשת. ממשק המשתמש די דומה לממשק של דואלינגו (המעולה). שיעורי השפות מאורגנים בפרקים המכילים שיעורים ותרגילים. גם כאן מושם דגש על הקניית יכולת ניהול שיחה.

הלוטוק Hellotalk

https://www.hellotalk.com/

האפליקציה הזאת מאפשרת לתרגל את השפה שאתם לומדים אל מול משתמשים שזוהי שפת האם שלהם. באפשרותכם לנהל שיחה בסגנון וואצאפ עם דוברי השפה, ולהחליף הודעות טקסט והודעות קוליות. המשתמשים יכולים לתקן שגיאות של בן שיחתם והאפליקציה יודעת ליצור מתיקונים אלה הדרכות שפה נוספות. חווית השימוש האולטימטיבית באפליקציה זו מתקבלת כאשר שני הצדדים מעוניינים ללמוד זה את שפתו של זה.

גוגל טרנסלייט Google translate

https://translate.google.com/

אמנם לא אפליקציית לימוד שפות קלאסית, אבל שירות התרגום של גוגל הוא כלי מושלם להעשרת אוצר המילים שלכם במגוון רחב של שפות. כמו כן, מדובר בהצלה של ממש אם אתם נתקעים באמצע משפט מבלי יכולת למצוא את המילה שמתאימה למשפט שלכם.

יוטיוב YouTube

אומרים שאפשר ללמוד כל דבר ביוטיוב ונראה שלימודי שפות אינם יוצאים מהכלל הזה. לבד מצפייה בסרטונים המיועדים ללימוד שפות ניתן כמובן לצפות בחדשות, תכניות טלוייזיה וסרטונים על כל נושא אחר – בשפה החדשה שאתם מעוניינים ללמוד.

כמה מערוצי לימוד השפה הטובים שמצאנו ביוטיוב:

Easy Languages

5-Minute Language

Polyglot Progress

Innovative Language Learning

Slow Easy English

Learn Spanish

Eko Languages

Sleep Learning

Be Fluent in Russian

אין עדיין תגובות. התגובה הראשונה יכולה להיות שלך!

יש לך מה להוסיף?

כתובת המייל שלך לא תפורסם


*